Διαστάσεις
![]() |
Μονάδα ελέγχου Μηχανής. Το ECU 16 bit ελέγχει ακριβώς την έγχυση καυσίμου και ανάφλεξης για τους τετράχρονους κινητήρες. |
![]() |
Τετράχρονος Κινητήρας με ψεκασμό καυσίμου χωρίς ανάγκη Μπαταρίας. Κινητήρας που παρέχει γρήγορη απόκριση γκαζιού άριστη οικονομία καυσίμου ήσυχη λειτουργία και πολύ ομαλές βόλτες πάνω στο νερό. |
![]() |
Συντονισμένοι σωλήνες εισαγωγής αέρα. Η πολλαπλή εισαγωγής είναι έτσι συντονισμένη να παρέχει σε χαμηλή & μέση ταχύτητα παροχή αέρα στους κυλίνδρους με πολλαπλά οφέλη ροπής,απόκρισης ακόμη και για την αθόρυβη λειτουργία |
![]() |
Νέο καπάκι με εισαγωγή αέρα σε σωληνοειδή δομή. Η εισαγωγή αέρα, που αναπτύχθηκε αρχικά από την Tohatsu, βοηθά να πάρει σε αναγκαία ροή, αέρα o κινητήρας ενώ αποτρέπει την είσοδο νερού από το κάλυμμα του. |
![]() |
Σύστημα ξεπλύματος με σβηστό κινητήρα |
![]() |
Νέα σχέση μετάδοσης (2.17 (26:12) |
![]() |
Λαγουδέρα πολλαπλής χρήσης (Προαιρετικό) |
![]() |
Μεταβλητό ρελαντί στα μοντέλα με χειριστήριο (850-950-1050 σ.α.λ.) |
![]() |
TOCS (Tohatsu Onboard Communication System) (Προαιρετική εγκατάσταση) Ένα πρωτότυπο ψηφιακό σύστημα πληροφοριών και διάγνωσης βλαβών συμβατό και με NMEA2000®. Αφορά κινητήρες με συμβατά όργανα και καλωδίωση (προαιρετικό) |
Προδιαγραφές
Mοντέλο MFS25C | ||
Tύπος | Τετράχρονος EFI | |
Ισχύς | HP (kw) | 25 (18.4) |
Mέγιστο Εύρος Στροφών | rpm | 5000-6000 |
Κατανάλωση ανα Ωρα | gal/Hr (L/Hr) | 2.32 (8.8) |
Κύλινδροι | 3 | |
Διάμετρος Χ Διαδρομή | in (mm) | 2.40 x 2.36 (61 x 60) |
Κυβικά | Cu in (cc) | 32.09 (526) |
Σύστημα Λίπανσης | Τροχοειδής Αντλία | |
Εκκίνηση | Χειροκίνητη η Μίζα | |
Μπουζί | NGK DCPR6E | |
Ανάφλεξη | Ηλεκτρονική | |
Aνορθωτής | 12V 180W 15A | |
Τύπος Λαδιού | NMMA Certified FC-W® 4-Stroke Oil | |
Χωρητικότητα Δοδείου Λαδιού | gal (L) | 1.9 (1.8) w/Filter change |
Χωρητικότητα Ντεπόζιτου | gal (L) | 6.6 (25) |
Χειρισμός | Λαγουδέρα η Χειρηστήριο | |
Σχέση μετάδοσης | 2.17(26:12) | |
Συμόρφωση Εκπομπής Ρύπων | EU & EPA & CARB 3-Star |
Standard & Optional Equipments | |||||
Tύπος | S / L | EF | EPL | EPTS / L | |
Μίζα | – | ● | ● | ● | |
Χειροκίνητη Εκκίνηση | ● | ● | ● | ● | |
Αποσυμπιεστής | ● | ● | ● | ● | |
Κορδόνι Engine Stop | ● | ● | ● | ● | |
Πολλαπλασιαστής | ● | ● | ● | ● | |
Ανορθωτής | ○ | ● | ● | ● | |
Gas Assist Tilt | – | – | – | – | |
Power Tilt | – | – | – | ● | |
Μήκος Αξονα | 15 / 20 | 15 / 20 | 20 | 15 / 20 | |
Προπέλλα | ● | ● | ● | ● | |
Aναλογικό Στροφόμετρο | ○ | ○ | ○ | ○ | |
Aναλογικό Τριμόμετρο | – | – | – | ○ | |
Χειρηστήριο | – | – | ● | ● | |
Ντεπόζιτο Καυσίμου 25L | ● | ● | ● | ● | |
Εργαλεία | ● | ● | ● | ● | |
Σχοινί Εκκίνησης Ανάγκης | ● | ● | ● | ● | |
Μπουζί | ● | ● | ● | ● | |
Βιβλίο Χρήστη | ● | ● | ● | ● |