Υπάρχει μια σύγχυση στην αγορά σχετικά με τις νέες τεχνολογίες. Τετράχρονος κινητήρας ή κινητήρας αμέσου ψεκασμού; Άμεσος ψεκασμός χαμηλής πίεσης ή υψηλής;
Θα πρέπει να γίνει γνωστό στους καταναλωτές ότι όλες οι τεχνολογίες συμμορφώνονται στους κανονισμούς ΕΡΑ & CARB για τη προστασία του περιβάλλοντος που ισχύουν και στη χώρα μας από το 2007.
Για τους κινητήρες των μεσαίων ιπποδυνάμεων και πάνω, ο άμεσος ψεκασμός χαμηλής πίεσης είναι ο καλύτερος τρόπος. Η τεχνολογία μας TLDI είναι ανώτερη. Γιατί; Ο πιο εμφανής λόγος είναι το βάρος – κατά 34 κιλά ελαφρύτεροι από αντίστοιχους Ιαπωνικούς τετράχρονους κινητήρες.
Καταναλώσεις εξωλέμβιων TOHATSU:
Λιγότερο βάρος σημαίνει καλύτερη σχέση κιλού / ιπποδύναμης, άρα και καλύτερη απόδοση.
Τι θα σας κάνει να παρατηρήσετε στον TLDI κινητήρα σας;
- Η ασύγκριτη εξοικονόμηση καυσίμου ακόμα και σε σύγκριση με τετράχρονους κινητήρες
- Καλύτερη αίσθηση δύναμης και απόδοσης.
- Γρήγορη επιτάχυνση στο εύρος των στροφών.
Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι η πίεση καυσίμου. Η χαμηλή πίεση της TLDI με λειτουργία μόνο στα 80 psi εξασφαλίζει ομαλότερη λειτουργία και καλύτερη καύση σε σύγκριση με τους κινητήρες υψηλής πίεσης του ανταγωνισμού που πρέπει να αντέχουν πιέσεις ακόμη και μέχρι 700psi. Η χαμηλή πίεση διευκολύνει τον έλεγχο στη μίξη καυσίμου / αέρα . Επίσης με αισθητά λιγότερη πίεση σε όλο το σύστημα επιτυγχάνεται αξιοπιστία και αντοχή του κινητήρα. Λόγω του ότι το σύστημα TLDI ψεκάζει αεριοποιημένο το μίγμα στο θάλαμο καύσης και σε μεγαλύτερη επιφάνεια, έχει την πιο άρτια καύση σε σύγκριση με οποιαδήποτε τεχνολογία και παράγει αισθητά λιγότερους ρύπους.
Σε κάθε τεστ, σε κάθε κατηγορία, η TLDI βρίσκεται στην κορυφή.
– Λιγότερη κατανάλωση καυσίμου στο ρελαντί ( 34% λιγότερο από μια 4-χρονη του ανταγωνισμού) και σχεδόν σε όλες τις στροφές.
– Λιγότερο βάρος ( η 90ΗΡ είναι σχεδόν 34 κιλά ελαφρύτερη από μια αντίστοιχη 90ΗΡ τετράχρονη του ανταγωνισμού)
– Επιτάχυνση ( 0-60μ. σε 2΄΄ πιο γρήγορα από μια αντίστοιχη 4-χρονη)
– Αθόρυβη λειτουργία ( στις 1,000 σ.α.λ. η 50ΗΡ TLDI δίνει 68db και στις 5,500 σ.α.λ. δίνει μόνο 88db ).
– Ομαλή μετάβαση σε όλο το εύρος στροφών.
– Άμεσο ξεκίνημα του κινητήρα σε όλες στις καιρικές συνθήκες , με τη TLDI δε χρειάζεται το choke!
Ο ΤΥΠΟΣ ΕΓΚΩΜΙΑΖΕΙ ΤΗΝ TLDI
« Ο ήχος λειτουργίας της 50ΗΡ TLDI είναι διαφορετικός από τον ήχο ενός αντίστοιχου μικρού 4-χρονου κινητήρα, με ένα στρωτό, χαμηλό τόνο από το συμπιεστή αέρα. Ο κινητήρας προήλθε από το συμβατικό δίχρονο των 50 ΗΡ της TOHATSU, η οποία έχει την άριστη φήμη για την αξιοπιστία της. Με την εφαρμογή του συστήματος TLDI στον κινητήρα αυτόν, το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό αφού η TOHATSU κατάφερε να προσαρμόσει το σύστημα TLDI στο συμβατικό κινητήρα της χωρίς να αλλάξουν οι εξωτερικές του διαστάσεις και χωρίς να έχει ιδιαίτερο αντίκτυπο το βάρος του. Η TOHATSU έχει καταφέρει αξιοζήλευτη απλότητα!»
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ OFFSHORE
Τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας TLDI στην TOHATSU 50HP πολλαπλασιάζονται στη νέα TOHATSU 90HP. Κατ ’ αρχήν, στα 143 κιλά έχει σημαντικό πλεονέκτημα βάρους σε σύγκριση με τις «νέες τεχνολογίες» 2-χρονων και 4-χρονων κινητήρων του ανταγωνισμού: ζυγίζει σχεδόν 34 κιλά λιγότερο από έναν αντίστοιχο 4-χρονο κινητήρα του ανταγωνισμού!
Σε πρόσφατα συγκριτικά τεστ της 90 TLDI με αντίστοιχους 2-χρονους με καρμπυρατέρ και 4-χρονους κινητήρες η TOHATSU έχει να δείξει αρκετά πλεονεκτήματα.
Σε πολυεστερικό σκάφος 6.60μ.η TOHATSU TLDI 90HP κατέγραψε μέγιστη ταχύτητα 42.7 μίλια / ώρα έναντι 39.3 της δίχρονης. Σε επιτάχυνση 0-60μ. η TOHATSU TLDI κατέγραψε 9.4΄΄ έναντι 10.9 της 2-χρονης και 11.5 της 4-χρονης. Επίσης η κατανάλωση στο ρελαντί είναι αξιοσημείωτη 0.56lit / hr για την TLDI έναντι 0.86 της
4-χρονης και 2.55 της 2-χρονης.
Η κατανάλωση καυσίμου σε διαφορετικές στροφές αναδεικνύει την ανωτερότητα της TLDI.: στις 1,500 στροφές η TLDI καταναλώνει 35% λιγότερο καύσιμο έναντι της αντίστοιχης 4-χρονης στις 3,000 -18% και στις 4,500 –24%.»
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ FAMILY AND PERFORMANCE BOATING
« Η TOHATSU 90TLDI είναι ένα καλό παράδειγμα. Εργασία στην εγγύηση ….είναι ανύπαρκτη.. και αυτό λέει πολλά για την αξιοπιστία της TOHATSU »
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ SALTWATER SPORTSMAN
« Ο μικρότερος άμεσα ψεκαζόμενους δίχρονος κινητήρας εκτοπίζει τους 4-χρονους με χαμηλό θόρυβο και καυσαέρια και μεγάλη οικονομία.»
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ BOATING
Φέτος, παρουσιάζεται το μοντέλο των 115A συμπληρώνοντας έτσι τη νέα αυτή γενιά κινητήρων από 40-115ΗΡ που σας εξασφαλίζουν την καλύτερη οικονομία καυσίμου (25%) από το προηγούμενο μοντέλο τους χαμηλότερους ρύπους, χαμηλότερο θόρυβο και ελάχιστο κόστος χρήσης.
Όποια TOHATSU TLDI και να διαλέξετε, το σίγουρο είναι ότι έχετε αποκτήσει μια εξωλέμβια που συνδυάζει πραγματική αξιοπιστία και διακεκριμένη τεχνολογικά υπεροχή.
ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ TLDI KAI ΣΤΑ 30 ΑΛΟΓΑ
Στο Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι 2007 του Νοεμβρίου στην Ελλάδα παρουσιάστηκε το νέο μοντέλο MD30 B EPTOL μια μηχανή με βάση της τον κινητήρα των 40/50 ίππων αλλά με τα CE από την κατασκευή της σε 30 ίππους.
Το αξιοσημείωτο είναι ότι μπορεί ο κινητήρας να αναβαθμισθεί ανάλογα με τις ανάγκες του σκάφους σε 50 ίππους. Η εισαγωγή είναι αποκλειστικά για την χώρα μας με αφορμή την ανάγκη προώθησης σε
επαγγελματίες ενοικιαστές σκαφών που με αυτόν τον κινητήρα έχουν τη δύναμη των παραπάνω κυβικών και ίππων να ωθήσουν μια βάρκα 5 και πλέον μέτρων με 6-7 άτομα αξιόπλωα αλλά , και σε ανθρώπους της θάλασσας που δεν θέλουν να δώσουν για δίπλωμα ταχυπλόου σκάφους με την υποχρέωση της ασφάλισης του.